Ми за мен си беше актуално, не бях влизал от много време. Сори за съживяване на така стара тема, но мисля че заслужаваше отговор.
Кварталния майстор може да е много добър, но той никога няма да бъде толкова добър, колкото фирми с десетки години опит, техника за милиони, рисърч и девелъпмънт за още толкова.
То не е случайно, че една фирма инвестира едисиколко милиона за да намери най-правилната форма примерно на колекторите за определен двигател, и модел кола, а после още 93 други фирми започват да произвеждат същите. Просто те взимат наготово вече измисления продукт и пускат продажби, тогава сметката е елементарна, просто разходът на продукта е много по-малък, което и позволява по-ниска цена. Но те не са иноватори, а имитатори. Малко като корейските коли.
Не ме разбирайте погрешно - за всеки гьол си има жаби, но нека не наричаме гьола олимпийски басеин. Колегата може да е много добър и действително да е работил по нашия автомобил, честно казано не знам, но чак да твърдим, че той ще направи по-добри части от Суперспринт е малко пресилено.
Кварталния майстор може да е много добър, но той никога няма да бъде толкова добър, колкото фирми с десетки години опит, техника за милиони, рисърч и девелъпмънт за още толкова.
То не е случайно, че една фирма инвестира едисиколко милиона за да намери най-правилната форма примерно на колекторите за определен двигател, и модел кола, а после още 93 други фирми започват да произвеждат същите. Просто те взимат наготово вече измисления продукт и пускат продажби, тогава сметката е елементарна, просто разходът на продукта е много по-малък, което и позволява по-ниска цена. Но те не са иноватори, а имитатори. Малко като корейските коли.
Не ме разбирайте погрешно - за всеки гьол си има жаби, но нека не наричаме гьола олимпийски басеин. Колегата може да е много добър и действително да е работил по нашия автомобил, честно казано не знам, но чак да твърдим, че той ще направи по-добри части от Суперспринт е малко пресилено.
Comment